Subiekt 123
Fakturowanie online... i nie tylko
O programie
Subiekt 123 to przyjazny dla użytkownika i łatwy w
obsłudze system rozliczeniowy. Możesz także zarządzać informacjami o
klientach oraz prowadzić ewidencję usług i produktów. Z programu można
korzystać z dowolnego miejsca. Wszystko czego potrzebujesz to dostęp
do internetu. Z aplikacji mogą korzystać nie tylko przedsiębiorcy
ukraińsko- i rosyjskojęzyczni, ale także firmy zatrudniające
pracowników za wschodnimi granicami. Wersje językowe (ukraińska i
rosyjska) są dostępne na licencji podstawowej i nie wymagają dopłaty.
Dokumenty sprzedaży generowane przez aplikację publikowane są w języku
polskim. Subiekt to najczęściej wybierana marka programu sprzedażowego
w Polsce.
Subiekt 123 należy do tej samej rodziny. Ta
aplikacja online skrojona na miarę potrzeb firm szukających prostego
i intuicyjnego narzędzia do obsługi sprzedaży, bez skomplikowanego
zarządzania magazynem. Podstawowa wersja programu zawiera podstawowe
funkcje, takie jak fakturowanie i wystawianie paragonów, zarządzanie
klientami, zarządzanie usługami i towarami. Ciekawą funkcją
aplikacji jest możliwość indywidualnego doboru wymaganych modułów
dodatkowych.
Subiekt 123 został zintegrowany z programami
księgowymi InsERT nexo, dzięki czemu wystawione dokumenty mogą od razu
znaleźć się w biurze rachunkowym. Te z nich, które wykupią specjalną –
przeznaczoną dla biur rachunkowych licencję Subiekta 123, będą mogły
bezpłatnie udostępniać aplikację wszystkim swoim klientom, których
obsługują przy użyciu Rachmistrza nexo lub Rewizora nexo.
Najważniejsze możliwości Subiekta 123:
- obsługa dokumentów sprzedaży – wystawianie faktur i paragonów online;
- dokumenty w walucie – wystawianie dokumentów w obcej walucie;
- prowadzenie bazy usług i towarów – możliwość tworzenia grup produktów oraz ich wyszukiwania w klasyfikacji PKWiU;
- kartoteki klientów – zarządzanie informacjami o klientach wraz z ich danymi teleadresowymi, numerem konta bankowego, uzgodnionym terminem płatności, wysokością przyznanego rabatu;
- zestawienia – możliwość łatwego generowania różnego rodzaju zestawień, takich jak bilans, sprzedaż w okresie, sprzedaż według klientów itd.
- połączenie z bazą GUS – możliwość szybkiego odnalezienia firmy i jej danych;
- obsługa JPK – aplikacja pozwala na generowanie plików JPK_VAT oraz JPK_FA;
- fiskalizacja – drukowanie paragonów na drukarce fiskalnej z wykorzystanie Serwera Urządzeń Zewnętrznych;
- dostęp do aplikacji w ramach jednego abonamentu dla kilku pracowników tej samej firmy;
- terminarz płatności – aplikacja wyświetla informacje o nadchodzących terminach płatności zgodnie z określeniu parametrów (np. sposobu rozliczania podatków) na początku pracy z programem aplikacja wyświetla informację o nadchodzącej płatności;
- szybki dostęp do najczęściej wykonywanych czynności lub najczęściej obsługiwanych klientów poprzez indywidualne ustawienie pulpitu.