Gestor nexo
Gestor nexo to system zarządzania relacjami z klientami
O programie
Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z
klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji
różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą
wydajność i efektywność.
Gestor nexo to program wspierający tworzenie trwałych relacji z
klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji
różnych funkcji oszczędza czas oraz zapewnia większą wydajność i
efektywność.
Gestor nexo umożliwia między innymi: zapisywanie szczegółowych
informacji o kliencie wraz z historią kontaktów, wysyłanie ofert i
prowadzenie negocjacji oraz wysyłanie korespondencji e-mailowej lub
masowych poprzez wbudowany program pocztowy. Działa również wewnątrz
firmy, organizuje i usprawnia pracę – pozwala planować wykonanie
zadań i delegować je pracownikom, monitorować postęp prac,
rezerwować publicznie dostępne zasoby w firmie (np. pojazdy
służbowe).
Specjalny moduł dla zleceń serwisowych organizuje zarządzanie
serwisem, naprawą i reklamacjami. Wykorzystuje scenariusze obsługi
klienta. Dzięki modułowi szybko sprawdzisz ilość potrzebnych części,
sprawdzisz opłacalność zlecenia i będziesz mieć pod ręką odpowiednie
dokumenty.
Gestor nexo należy do serii InsERT nexo. Ścisła integracja z
systemem sprzedażowym Subject nexo umożliwia m.in. korzystanie ze
wspólnych teczek klientów i asortymentów, cenników i akcji oraz
łatwe przekształcanie ofert w dokumenty handlowe i magazynowe
Obsługa RODO:
- cele i zgody na przetwarzanie danych,
- obowiązki informacyjne,
- ochrona danych,
- prawo do zapomnienia (anonimizacja),
- rejestr czynności przetwarzania.