Navireo

System ERP Navireo będąc system elastycznym, otwartym na dodatkową funkcjonalność, pozwala na wprowadzanie przez Partnerów dodatkowej wartości poprzez oprogramowanie opcji nie zawartych w standardzie. Poniżej przedstawiamy rozwiązania BIELbitu zintegrowane z systemem Navireo.

Import Indywidualnych Kalendarzy Czasu Pracy

Dotyczy: Navireo - moduł Kadry-Płace

Zapraszamy do zapoznania się z Rozszerzeniem do Navireo, dzięki któremu w łatwy sposób można zaimportować Indywidualne Kalendarze Czasu Pracy.

Dodatek do Navireo ułatwia naliczenie wynagrodzeń w firmach, w których pracownicy wykonują prace wg indywidualnych harmonogramów, w szczególności:

  • Praca zmianowa /czterobrygadowa z częstymi przypadkami zmian w harmonogramie
  • Praca w ochronie
  • Praca w sklepach, itd.

Pobierz opis rozwiązania

Rabatowanie i obsługa bonów w sklepach

Przedstawiamy rozwiązanie dedykowane dla sklepów pracujących w Navireo.

Rozwiązanie pozwala na precyzyjne sterowanie rabatami  oraz bonami podarunkowymi:

- zależnie od sklepu, np. promocja dotyczy tylko nowego sklepu lub akcji promocyjnej organizowanej np przez galerię handlową

- akceptację bonów podarunkowych tylko do wybranego asortymentu

- rozwiązanie precyzyjnie pokazuje, jakie opcje zmiany ceny akceptowane są przy każdym towarze

- sprzedawca posiada uprawnienia do modyfikacji cen i rabatów ograniczone do minimum

- w systemie zachowana jest pełna historia modyfikacji cen z zapamiętaniem cen wyjściowych obowiązujących w dniu sprzedaży

Pełny opis rozwiązania dostępny jest w ulotce.

Inwentaryzacja Środków Trwałych

Dotyczy: Środki trwałe

Inwentaryzacja środków trwałych to kolejny obowiązek firm wynikający z Ustawy o Rachunkowości. Może być ona przeprowadzana nie rzadziej niż raz na 4 lata, pod warunkiem, że jest to spis z natury nieruchomości zaliczanych do środków trwałych oraz inwestycji a także środków trwałych znajdujących się na terenie strzeżonym. Dla firm o charakterze produkcyjnym, posiadającym znaczne ilości środków trwałych spisanie wszystkich środków trwałych jest nie lada wyzwaniem.

Prezentujemy rozwiązanie rozszerzające standardowe możliwości systemu Navireo wspomagające ten proces poprzez generowanie i zapamiętanie w systemie kart spisu oraz zamykanie inwentaryzacji wraz z podsumowaniem różnic w wartości środków.

Więcej szczegółów znajdą Państwo w opisie rozwiązania.

Terminale mobilne w magazynie - wersja dla Navireo z obsługą Kodów Dostaw

Dotyczy: Magazyn i Zamówienia

Aplikacja kolektora Przedstawiamy kolejną wersję aplikacji na terminale mobilne zintegrowaną z Navireo - wersja dedykowana jest dla branży spożywczej, w której istotna jest możliwość rejestrowania kodów dostaw/partii produkcyjnych i terminów przydatności do spożycia oraz obsługa wydań z magazynu wg wskazanych kodów dostaw/partii produkcyjnych.
Więcej szczegółów znajdą Państwo w opisie rozwiązania.

Jako producent rozwiązania jesteśmy w stanie dopasować aplikację do indywidualnych potrzeb.

Już wkrótce wersja zintegrowana z Subiekt GT!


Navireo ERP - wersja dla budownictwa

System navireo erpSystem Navireo ERP został przystosowany do specyfiki branży budowlanej.

Wersję polecamy szczególnie hurtowniom materiałów wykorzystywanych w budownictwie oraz firmom prowadzącym własne inwestycje.

Wersję wyróżnia:

  • wbudowane w system pojęcie inwestycji opisujące każdy dokument, przenoszone pomiędzy dokumentami powiązanymi. Rejestr inwestycji prowadzony jest w kontekście kontrahenta dzięki czemu możliwe jest wsparcie w rozliczeniu inwestycji zarówno własnych jak i inwestycji firm współpracujących i podwykonawców
  • wsparcie w rozliczeniu kosztów inwestycji
  • mechanizm pozwalający na przesunięcia towarów pomiędzy inwestycjami z zachowaniem historii wykonanych ruchów towarowych
  • rozbudowany mechanizm zarządzania cennikami dostawców i rabatowania odbiorców
  • wbudowany mechanizm programów lojalnościowych działający wg trzech rodzajów polityk premiowania
Zapraszamy do zapoznania z informacjami zwartymi w folderze oraz do kontaktu z działem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 

Zbiorcze rozliczenie wpłat z kart płatniczych i rozliczeń kurierów

Dotyczy: moduły finansowo - księgowe
Rozszerzenie modułu FK, które umożliwia dekretację i rozliczenie zbiorczych przelewów dokonanych przez firmę kurierską lub operatora kart płatniczych pobierających wpłaty od klientów.  Rozszerzenie polega na wczytaniu pliku tekstowego (aktualnie obsługujemy format DOTPAY, UPS oraz ELAVON) z wykazem klientów i pobranych od nich wpłat.  Na podstawie odczytanych informacji następuje powiązanie poszczególnych wpłat z zarejestrowanymi w Navireo dokumentami handlowymi (paragonami, fakturami), przy czym użytkownik ma możliwość samodzielnego ich przydzielenia (np. w przypadku niezidentyfikowania klienta).  Efektem końcowym rozszerzenia jest dekret (zgodny z życzeniem użytkownika) oraz rozliczenie przydzielonych dokumentów handlowych (rozrachunków).

Pełny opis rozwiązania znajduje się w załączniku.

Terminale mobilne w magazynie - wersja dla Navireo

Dotyczy: Magazyn i Zamówienia

Aplikacja kolektora

Kody paskowe są tak powszechne w naszym życiu, że naturalnym jest ich wykorzystanie w systemie sprzedaży. Dlaczego jednak poprzestać na skanowaniu kodów tylko przy stanowisku sprzedaży? Dlaczego nie pójść o krok dalej i nie zastosować tej technologii już w magazynie, zanim zdejmiemy (często ciężki) towar z półki, przeniesiemy do stanowiska sprzedaży a tam dowiemy się, że towar jest zarezerwowany pod inne zamówienie lub przez przypadek zabraliśmy nie to co trzeba?

Czytaj więcej: Terminale mobilne w magazynie - wersja dla Navireo

Rozbudowa modułu zamówień

Dotyczy: moduły Zamówienia

Przedstawiamy kolejne rozszerzenie funkcjonalne do Navireo - tym razem rozbudowaliśmy komponent Zamówienia do dostawców:
Zebrane zostały w jednym miejscu dane dotyczące:

  • kwotowych i wagowych limitów u dostawców - często zamawiając towar po przekroczeniu pewnych wartości otrzymamy bonusy w formie darmowej dostawy lub większego rabatu - warto kontrolować te wartości już na etapie przygotowania zamówienia
  • stanu towaru na magazynie  - informacja stale widoczna na ekranie zamówienia, bez konieczności szukania w innych zestawieniach
  • sprzedaży towarów z zamówienia w okresie podanym przez użytkownika - bez wychodzenia z formularza zamówienia możemy sprawdzić, ile towaru sprzedaliśmy w interesującym nas okresie - ma to szczególne znaczenie przy obrocie towarami cechującymi się sezonowością - np. w branży budowlanej, rolniczej itp.

Zapraszamy do zapoznania się z ulotką.