ERP Navireo



Zintegrowany system ERP Navireo

Navireo

Integracja danych i obsługi procesów zachodzących w firmie to podstawa sprawnego zarządzania przedsiębiorstwem, trafności podejmowanych decyzji, sprawności działania oraz elastyczności w dostosowaniu do zachodzących zmian. Naprzeciw tym potrzebom wychodzi oferowany przez nas zintegrowany system ERP Navireo. System Navireo jest elastycznym, modułowym rozwiązaniem firmy InsERT S.A. (lidera na polskim rynku oprogramowania dla małych i średnich firm), skierowanym do przedsiębiorstw wymagających indywidualnego podejścia, dostosowania systemu do profilu firmy oraz zróżnicowania pracy poszczególnych stanowisk.

BIELbit®, będąc partnerem firmy InsERT S.A., przeprowadza kompleksowe wdrożenia sytemu wraz z pełnym dostosowaniem do indywidualnych potrzeb Klienta.

Zapraszamy do kontaktu Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Z przyjemnością zaprezentujemy system Navireo w dogodnym dla Państwa miejscu i terminie.

Dysponujemy również szeregiem autorskich rozwiązań rozszerzających standardową funkcjonalność systemu ERP o funkcje dedykowane dla wymagających Klientów  - więcej informacji znajduje się tutaj.

SprzedażSystem ERP Navireo doskonale wspomaga pracę działu handlowego. W wygodny sposób obsługuje całą gamę dokumentów handlowych, takich jak faktury sprzedaży, korekty sprzedaży, paragony czy zwroty detaliczne. Wbudowany mechanizm wyszukiwania InsTYNKT, dzięki możliwościom parametryzowania, pozwala na szybkie i sprawne wyszukiwanie elementów kartoteki towarów czy kontrahentów z poziomu dokumentu, co usprawnia tworzenie nowych dokumentów i przyśpiesza pracę użytkownika. Księgi handloweNavireo Księgi handlowe to kompleksowe rozwiązanie umożliwiające efektywne zarządzanie finansami przedsiębiorstwa, zwiększające wydajność pracy działu księgowości. Moduł jest stale aktualizowany i w pełni zgodny z wymogami prawa. KadryModuł ten pozwala ewidencjonować dane personalne osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz zleceniobiorców, z którymi są zawarte umowy cywilnoprawne (umowy-zlecenia, umowy o dzieło, kontrakty menedżerskie). Oprócz standardowej ewidencji użytkownik może wystawiać odpowiednie umowy, ewidencjonować notatki związane z pracownikami, drukować karty wynagrodzeń oraz przeglądać informacje zbiorcze zebrane w informatorze o pracowniku. Z poziomu tego modułu możliwy jest szybki dostęp do Biblioteki dokumentów wystawionych dla danego pracownika zarówno w systemie Navireo, jak i dokumentów w postaci plików zewnętrznych.
Sprzedaż detalicznaModuł służy do zarządzania dokumentami sprzedaży detalicznej. Poza standardowym ewidencjonowaniem dokumentów użytkownik może m.in. wystawiać faktury detaliczne do wybranych dokumentów i rozliczać rozrachunki wygenerowane przez faktury imienne. Moduł Sprzedaż detaliczna pozwala na zarządzanie takimi dokumentami jak: paragony (PA), paragony imienne oraz dokumenty fiskalne.
Szybka sprzedażModuł Szybkiej sprzedaży przeznaczony jest dla firm, które potrzebują narzędzia do wygodnej i sprawnej obsługi klientów detalicznych. Sprawdza się w różnego rodzaju sklepach (pojedynczych lub sieciowych, jedno- i wielostanowiskowych), marketach, punktach gastronomicznych itd. Pełna integracja z innymi modułami handlowymi zapewnia szybką wymianę zgromadzonych w systemie informacji – o towarach, cenach czy kontrahentach.
Sprzedaż mobilnaModuł Sprzedaż mobilna skutecznie wspiera pracę handlowca w terenie. Umożliwia przedstawicielom handlowym sprzedaż towarów (vanselling) i zbieranie zamówień (preselling). Pracuje na urządzeniach przenośnych z ekranem dotykowym.
Sprzedaż internetowaModuł ten przeznaczony jest dla firm prowadzących sprzedaż w sklepie internetowym na platformie osCommerce, jak również sprzedających w serwisach aukcyjnych.
Ścisła synchronizacja z modułem Sprzedaż zapewnia bezproblemowe przesyłanie wszelkich informacji o towarach, zamówieniach, cenach, statusach zamówień, promocjach.
Deklaracje i sprawozdaniaNavireo pozwala na definiowanie i wyliczanie szeregu sprawozdań finansowych i deklaracji skarbowych oraz innych sprawozdań przydatnych w codziennej działalności przedsiębiorstwa.
ZamówieniaZamówienia są elementem poprzedzającym zakup. Moduł zamówień jest podzielony na dwie części: zamówienia od klientów (poprzedza sprzedaż towarów przez firmę) oraz zamówienia do dostawców (poprzedza zakupy firmy u dostawców). Oba rodzaje zamówień mogą występować w trzech stanach: zrealizowane, zrealizowane częściowo oraz niezrealizowane. Wprowadzone zamówienia mogą być przekształcone w dokumenty magazynowe (PZ lub WZ) lub w dokumenty sprzedaży bądź zakupu. Zamówienia zrealizowane częściowo można wykorzystać do stworzenia zamówień różnicowych na niezrealizowane pozycje. Kadry i płaceModuł Kadry i płace zawiera w sobie całą funkcjonalność modułu Kadry, a oprócz tego oferuje bogate możliwości w zakresie naliczania wynagrodzeń. Na podstawie informacji o czasie pracy i należnych płatnościach oblicza wartość wynagrodzeń, wysokość składek ZUS oraz zaliczki na podatek dochodowy.
ZakupyModuł Navireo Zakupy umożliwia ewidencjonowanie dokumentów zakupu w cenach rzeczywistych.

Dokumenty zakupu mogą być generowane ręcznie, przetwarzane z wcześniej wprowadzonych dokumentów PZ (w Navireo Magazyn) lub zamówień do dostawców (Navireo Zamówienia), albo importowane z zewnętrznych systemów przy pomocy plików wymiany w standardzie EDI++ lub za pomocą Sfery Navireo.
Środki trwałeAmortyzacja majątku trwałego jest jednym ze źródeł finansowania działalności gospodarczej. Z tego względu szczególnie istotne jest uzyskiwanie dokładnych informacji o planowanych odpisach amortyzacyjnych i związanych z nimi rozliczeniach podatkowych. Moduł Środki trwałe umożliwia łatwe tworzenie planu amortyzacji dla każdego środka znajdującego się w kartotece. Dzięki temu w prosty sposób można uzyskać tabelę amortyzacyjną dla przyszłych okresów.
MagazynBieżąca analiza i ocena efektywności zarządzania stanami magazynowymi są ważnymi elementami prowadzenia przedsiębiorstwa. Utrzymywanie zapasów powyżej stanów minimalnych to dodatkowe zbędne koszty. Dzięki modułowi Magazyn uzyskujemy większą efektywność zarządzania gospodarką magazynową.
CRMModuł CRM (Customer Relationship Management) wspomaga budowanie trwałych relacji z klientami. Ułatwia zarządzanie bazą kontaktów, umożliwia łatwe gromadzenie danych i szybki dostęp do informacji o klientach. Wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając przy tym wysoką wydajność i komfort pracy. Pozwala zaoszczędzić czas, sprzyja zmniejszeniu kosztów i polepszeniu wizerunku firmy.